Besøg hos Impalaklubben

Klubaften slide impalaklubben

April måneds klubaften, som blev afholdt tirsdag den 10.4.18, var en “ud af huset” klubaften.

Ringsted og Omegns Jagtforening havde via Impala-klubben fået mulighed for at besøge en stor trofæsamling.

Det var en helt fantastisk samling – lige fra den allermindste fugl og hermelin til den allerstørste moose og isbjørn.

Efter et grundigt studie af trofæerne og efterfølgende indtagelse af kaffe med kage, fortalte 3 medlemmer af Impalaklubben om klubben  og deres jagtrejser. Det hele blev ledsaget af nogle fine billeder og små film fra destinationerne.

Der var sat et deltagermax. på 30 personer – men desværre var der mindre end 20 personer der havde taget imod det gode tilbud. Synd for dem der ikke fik oplevelsen, for det var en utrolig god aften.