Trofæaften 11.4.2024

TROFÆAFTEN

Torsdag den 11. april 2024 kl. 19.00.

i Foreningshuset, Tolstrupvej 25, 4100 Ringsted.

Indskrivning af trofæer starter kl. 18.30.

Vi skal kåre de bedste danske og udenlandske trofæer, der er skudt i 2023.

De udenlandske trofæer deles op i 2 kategorier: ”udenlandske buk” og ”udenlandske trofæ øvrige”

Det er kun medlemmer af foreningen der kan deltage i lodtrækningen af årets trofæer.

Foruden kåringen af årets trofæer, vil der være lodtrækning mellem samtlige udstillere.

I aftenens løb bliver der solgt kinesisk lotteri, så tag gerne kontanter med.

Aftenens foredrag  er med Thomas Lindy Nissen, og det hedder: Ualmindelige jagtdestinationer .

Siden Thomas Lindy Nissen for mere end 10 år siden skippede sit faste arbejde som lastbilchauffør har han ernæret sig som jagtskribent og jagtfotograffor nogle af Danmarks kendteste og mest berejste jægere. Dette arbejde har gennem årene givet jagtoplevelser i mere end 40 lande på samtlige jagtligt relevante kontinenter. Fra disse ture har han produceret utallige jagtreportager til magasiner i det meste af Europa.

I dette foredrag fortæller Thomas om 12 meget specielle måneder, hvor han, sammenmed forskellige jægere, besøgte nogle af verdens mest eksklusive jagtdestination. I foredraget kommer han også omkring de bevarelsesmæssige accepter som jagten har for vildtet og dets leveområder i de udvalgte lande

Kom og hør det spændende foredrag med Thomas Lindy Nissen.