Trofæaften 5.4.2018

20180405_212510 beskåret
Torsdag den 5. april 2018 blev der afholdt trofæaften i foreningshuset. Her skulle man kåre trofæerne fra 2017.
Aftenens foredragsholder var Marianne Bering Andersen som er indehaver af Williston Lake Outfitters i Canada. Marianne kalder sit foredrag “Vejen til vildmarken” og hun beskev hvad der fik hende til at tage springet og starte jagtvirksomhed i vildmarken. Historien blev krydret med billeder/film fra de smukke Rocky Mountains i British Columbia.
Efter det spændende foredrag skulle trofævinderne afsløres og hyldes:
Dansk Trofæ 2017 blev vundet af Henrik Jensen
Udenlandsk Bukketrofæ 2017 blev vundet af Allan Jensen
Udenlandsk Trofæ (øvrige) 2017 blev vundet af Finn Byrnak.
Alle vinderne fik en hyldest med på vejen af hornblæserne, der i dagens anledning var mødt talstærkt op.
Aftenen sluttede af med at trække vinderne i det solgte lotteri. De fine præmier var gavmildt skænket af Hubertushuset,  og jagtforeningen havde også bidraget med nogle stykker.
Jagtforeningens Trofæaften er altid godt besøgt, og i år var heller ingen undtagelse. ca. 45 personer deltog i den spændende aften.
Tillykke til trofævinderne. Tak til alle der deltog i aftenen – og ikke mindst tak til hornblæserne som altid leverer den gode stemning.

Se billeder fra aftenen her