Pralemorgen 2019

Årets pralemorgen blev afviklet i strålende solskin Et sted mellem 50 og 60 personer havde fundet vej til foreningshuset, hvor de kunne beundre  bukkene på paraden, og hygge sig i hinandens selskab. I foreningshuset kunne man både købe kaffe og morgenbrød,  pølser og brød plus diverse drikkevarer, og det var der mange der benyttede sig af.
Da klokken blev 11.00 lå der 10 fine bukke på paraden. Der blev udleveret 55 stemmesedler og da stemmerne var blevet talt op, kunne Benny bekendtgøre resultatet akkompagneret af 4 af foreningens hornblæsere.
Vinderen af Pralemorgen 2019 blev Peter Hansen med en flot seksender. På andenpladsen kom Keld Jensen. Hans buk var kendetegnet ved nogle kraftige rosenkranse. På trediepladsen kom Peter Svendsen- også med en meget fin buk.
Efter kåringen af de 3 vindere skulle årets bukkelotteri trækkes. Alle 100 lodder var i løbet af foråret blevet solgt – d.v.s. de sidste lodder blev solgt umiddelbart inden lodtrækningen. Sidste års vinder af bukkelotteriet Torben Christensen fungerede som Lykkens Gudinde.
Præmien i år var afskydning af en sommerbuk hos skytte Claus Kajberg, og den heldige vinder blev Martin Frederiksen.
Vi ønsker vinderne TILLYKKE og ønsker alle bukkejægere KNÆK OG BRÆK.