Ringstednatten 2015

Kom og mød Ringsted og Omegns Jagtforening på vores stand

Kl. 18.00 Åbning ved vores jagthornsblæsere

Kl. 18.30 Forlægning af 1 stk. råvildt

Kl. 19.00 Smagsprøver på grillet råvildt (så længe lager haves)

Aftenen igennem er det muligt at prøve laser-skydningog se jagtfilm i vores telt.

Der vil blive uddelt lodder som trækkes kl. 21.30. Der er minimum 10 præmer.

Nyjægergruppen, flugtskydningsudvalget og flere bestyrelsesmedlemmer vil aftenen igennem være repræsenteret– og er alle klar til en snak.

Vel mødt

Byens butikker holder særligt åbent, og der vil være et væld af gode tilbud, som du ikke må gå glip af.
Ringsted Natten er en fast tradition og en årlig tilbagevendende begivenhed, der plejer at være rigtig hyggelig, fordi du møder en masse bekendte, du måske ikke lige render ind i til dagligt. Som sædvanligt afsluttes denne skønne aften med et kæmpe festfyrværkeri på plænen foran Sct. Bendts Kirke.
Udover butikkernes gode tilbud byder Ringsted Natten på mange forskellige aktiviteter og arrangementer i lighed med tidligere år. Foreningerne benytter lejligheden til at fortælle om deres formål, ligesom de ofte giver prøver på deres kunnen.