Trofæaften 5.4.2022

TROFÆAFTEN

Tirsdag den 5. april 2022 –  kl. 19.00
i Foreningshuset på Tolstrupvej 25, Ringsted.

Her skal vi kåre de bedste danske og udenlandske trofæer der er skudt i 2021.

De udenlandske trofæer deles op i 2 kategorier: ”udenlandske buk” og ”udenlandske trofæ øvrige”.

Foruden kåringen af årets trofæer, vil der være lodtrækning mellem samtlige udstillere.

I aftenens løb bliver der også solgt kinesisk lotteri.

Indskrivning af trofæer starter kl. 18.30.

Alle er velkomne, men vi gør opmærksom på, at det kun er medlemmer af foreningen der kan deltage i konkurrencen om årets trofæer.

Aftenens foredrag leveres af Kim Lindgren.

Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er Kim-Lindgren-med-stor-buk.jpgDette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er Kim-Lindgren-schweizzhundefoerer-1-1024x975.jpg

Kim Lindgren har mange års jagtlig erfaring. Han er registreret schweizzhundefører, skriver jagtbøger, driver hjemmesiden raavildt.dk og holder foredrag og kurser om råvildtforvaltning.

Første halvdel af aftenens foredrag kommer til at handle om råvildtforvaltning, og anden halvdel om schweissarbejdet og hvad jægeren skal gøre ved en anskydning