Krageregulering for Nyjægere 2018

Billedresultat for krageregulering

Ringsted og Omegns Jagtforening indbyder alle nyjægere til krageregulering.

Søndag den 8. April 2018 – kl. 5.00 – 11.00 i Foreningshuset, Tolstrupvej 23, Ringsted.

Det er gratis for alle nyjægere der er medlem af Danmarks Jægerforbund. Er du ikke medlem af Danmarks Jægerforbund koster det 100,- kr at deltage.

Bemærk at man skal være 18 år eller derover for at deltage på selve reguleringen.

Ungjægere under 18 år, er velkomne til at deltage, men har ikke mulighed for selv at regulere.

Introduktion til kragejagt: lørdag d. 7. April 2018 fra 15-17. Her mødes vi i Ringsted og omegnsjagtforenings klubhus. Deltagerne bliver delt op i grupper, og vi laver en plan for morgendagens regulering. Bagefter kører vi ud på arealerne og bygger skjul, så de er klar til søndagens regulering.

BEMÆRK det er ikke nødvendigt at deltage på introduktionsdagen, men det er et godt sted at netværke og møde andre nyjægere.

Medbring gerne dit eget kragekald eller andet udstyr.

REGULERING I PRAKSIS – Søndag den 8. april 2018 kl. 05:00 – 11:00

Der afholdes fælles parole, hvor deltagerne inddeles i hold af 1-2 personer.

Hvert hold får tildelt en plads, til regulering. Der vil være mulighed for at låne lokkere etc. Men du er også velkommen til selv at medbringe lokkere og andet grej hvis du ønsker det.

Reguleringen slutter med fælles parade kl. 10.00 og herefter spiser vi fælles morgenmad.

HUSK gyldigt jagttegn og medbring 20kr til sweepstake.

Tilmelding til Carsten Lønberg carsten@loenberg.com eller tlf. 51290568 senest 5.april 2018