Nyjæger

Nyjægergruppen i Ringsted og Omegns Jagtforening laver med mellemrum nogle informations- eller temaaftener for nyjægere. Især det sidste år, har gruppen forsøgt at tage nogle emner op, som den mener kan være interessante for nyjægere.

Antallet af deltagere i arrangementerne har varieret en del. Det kan skyldes mange ting: Måske er emnet ikke relevant, man har den viden man har brug, man synes ikke tidligere arrangementer har givet tilstrækkeligt udbytte, man har ikke tid og måske er man også i tvivl om, hvorvidt man er nyjæger eller ej, om man er en del af målgruppen for arrangementerne.

For at der ikke skal være nogen tvivl om, hvad en nyjæger er, kommer her en kort definition:

”En nyjæger, har enten taget jagttegn indenfor de sidste 3 år, eller har haft det længere, men ikke brugt det ret meget.”

Uanset, om man hører til i den første eller anden gruppe, er man meget velkommen til arrangementerne for nyjægere. Med denne definering af begrebet nyjæger, godkendt af foreningens bestyrelse, håber vi, at nogle flere af jer vil finde vej til foreningen, når vi annoncerer fremtidige arrangementer. Hold øje med hjemmesiden og dagspressen.

Nyjægergruppen modtager meget gerne konstruktiv kritik om afholdte arrangementer. Kun på den måde kan vi ramme nogle emner som har interesse og blive bedre til at sætte nogle arrangementer sammen, som er relevant for nyjægere.

HUSK  vores gruppe på facebook, hvor du kan møde andre nyjægere og holde dig opdateret på ny jæger arrangementer og nyjæger jagter.:
 ”Nyjægere i Ringsted og Omegns Jagtforening

facebook (1)