Åbent brev fra medlem: Nyd det mens I kan det…

Et medlem af Jagtforeningen har sendt os nedenstående e-mail, som indeholder et  budskab til os alle:

Hej.

Jeg vil hermed melde mig ud af jagtforeningen pr. 31-12-2015

Har været medlem af jagtforeninger i 46 år (Jorløse-Nordfalster og Ringsted) var med på første hold der gik til jagtprøve hos Frode Petersen.

Har dyrket skadejagt om foråret, ande- og duejagt i august, agerhøns i september,  fasan og harejagt i oktober,  rævejagt fra kunstgrav og naturgrav i januar og februar. Ja det var dengang.

Nu vil fingre og knæ ikke være med når det er koldt, og da vi ikke har hund mere,  er geværet solgt – så alting får en ende.

Min drøm var ellers, at når jeg blev efterlønner eller pensionist skulle jeg rigtig nyde at gå på jagt, men sådan skulle det ikke være.

Så et råd til alle medlemmer i Jagtforeningen: NYD DET MENS I KAN DET – DET KAN HURTIGT BLIVE FOR SENT.

Tak for ca. 25 års medlemskab af Ringsted Jagtforening

Leif Nielsen