Amakulu Safari

Amakulu velkomst

Amakulu Safari besøger Ringsted og Omegns Jagtforening fredag den 31.8.2018 kl. 19:00

Kom og mød John Ekkenberg fra Amakulu Safari i Sydafrika, samt firmaets nye jagtkonsulent på Sjælland Allan Jensen, som også vil være tilstede.

John Ekkenberg vil fortælle om de jagtområder Amakulu Safari har i Sydafrika og Zimbabwe.

Amakulu Safari har stor ekspertise og erfaring, og kan også kombinere jagt – og safarirejser.

John Ekkenberg vil også fortælle lidt om valgmulighederne i forbindelse med konservatorarbejde og hjemtransport af trofæer.

Kom og få et godt jagtrejsetilbud og vær med i lodtrækningen om gavekort på hhv. kr. 5.000,- og kr. 7.500,-

Der vil være en let anretning

Tilmelding senest 30.8.2018 til Allan på tlf. 3070 0344 – email allan.leth.jensen@gmail.com   eller  til Nina på tlf. 2384 6091 – ringsted-jagtforening@mail.dk

Alle er velkomne til arrangementet som er gratis.  Jagtforeningen sælger øl, sodavand og kaffe/kage.

Se Amakulu Safari’s eget opslag her:

Amakulu Safari 31.8.18