Ny hundetræner-aspirant i hundeudvalget.

Mit navn er Torben Striboldt og jeg indgår fremadrettet aktivt i hundeudvalgets afvikling af træningsaktiviteter.

At være foreningsaktiv som træner og leder er absolut ikke ukendt for mig, idet jeg gennem mere end 15 år har været både træner og bestyrelsesmedlem i Ringsted Idrætsforenings Gymnastikafdeling og sideløbende hermed også aktiv med uddannelse og aktiviteter i Danmarks Gymnastik Forbund. I de seneste 13 år har jeg med afsæt i en Diplomtræneruddannelse fra Team Danmarks trænerskole været elitetræner inden for løb i atletikklubben IK Hellas i Roskilde.

På hundefronten har jeg haft Irsk – og Gordon Settere i mere end 15 år, og sammen med min hustru Lene har vi et hundeliv med i øjeblikket 3 af slagsen.

Jeg vil således med afsæt i min erfaring med pædagogik og læring og ikke mindst egne hunde indgå i trænerteamet, og derigennem bidrage positivt til udvikling af både 2 og 4 benede individer i foreningen.

Jeg glæder mig til at se jer ude på træningspladsen.