Trofæaften 2019 og 2020

TROFÆAFTEN

Onsdag den 25. august 2021 –  kl. 19.00
i Foreningshuset på Tolstrupvej 25, Ringsted.

På grund af Corvid19 blev der ikke afholdt Trofæaften i 2020, men NU får I chancen for at vise trofæerne frem fra både 2019 og 2020.

Indskrivning af trofæer starter kl. 18.30.

Her skal vi kåre de bedste danske og udenlandske trofæer der er skudt i 2019 og 2020.

De udenlandske trofæer deles op i 2 kategorier: ”udenlandske buk” og ”udenlandske trofæ øvrige”.  Der kåres ”kun” én vinder i hver kategori

Foruden kåringen af årets trofæer, vil der være lodtrækning mellem samtlige udstillere.

I aftenens løb bliver der også solgt kinesisk lotteri.

Det er kun medlemmer af foreningen der kan deltage i konkurrencen om årets trofæer.

Aftenens foredrag leveres af Thomas Lindy Nissen, som gennem de senere år har ernæret sig som international jagtskribent. Han er fast skribent i Jæger, men leverer også jævnligt artikler til en del materiale til Nordisk Safari Klubs blad. Han er forfatter/medforfatter til seks bøger, der alle handler om jagt og eventyr i udlandet. Bl.a. har han udgivet bogserien Jagtrejsefeber.

Thomas Lindy Nissen kalder sit foredrag HuntVenture – to jægere, en riffel, et kamera. Han akkompagnerer professionelle fotos og flotte film fra hele verden med morsomme og spændende beretninger om livet som jagtfotograf i sporet på den erfarne jæger Jens Kjær Knudsen.

Se billeder og læs oplæg til Thomas Lindy Nissens foredrag her