Holdskydning 2018 – referat

10) 3 Individuelle vindere
Lørdag den 8. september 2018 blev den årlige dyst mellem Ringsted, Skovbo og Stenlille jagtforeninger afholdt på Vigersted Skydebane med deltagelse af 33 skytter i alt. Dysten er en venskabsdyst, som afslutter sæsonen på riffelbanen. Ringsted deltog i år med 14 skytter, Skovbo med 7 skytter og Stenlille med 12 skytter.
Vejret var igen i år med arrangementet som blev afviklet i det dejligste vejr. Kun en enkelt lille bitte regnbyge truede, men gik heldigvis hurtigt i sig selv.
Vinder af holddysten blev i år Skovbo Jagtforening der opnåede et gennemsnit på 249 point. På andenpladsen kom Ringsted og Omegns Jagtforening med et gennemsnit på 244 point, og på 3. pladsen med et gennemsnit på 238 point kom Stenlille Jagtforening. Stort tillykke til Skovbo-skytterne.
Deltagerne skulle afgive i alt  38 skud til i alt 16 forskellige skiver med forskellig sværhedsgrad. Det højest opnåelige antal point var 380,  og bedste individuelle skytte blev i år Bo Larsen fra Ringsted, der skød 370 point. For Skovbo var det Tonny Claren der skød 339 point, og for Stenlille var det Rune G. Nielsen der skød 327 point.

Se resultatlisterne her