Invitation til flugtskydning for nyjægere

flugtskydning-1

Tirsdag den 6. september 2016.

Kl. 18.00 til 21.00
Flugtskydningsbanen i Valsølille, Knud Lavardsvej, 4100 Ringsted
Denne aften vil der kun være åbent for ny jægere.
Du har derfor mulighed for i ro og mag at få instruktion fra vores dygtige instruktører og stille alle de spørgsmål du ellers ikke tør stille. BEMÆRK dette arrangement er kun for ny jægere.

Træning og instruktion til haglskydeprøven

Har du endnu ikke været til haglskydeprøven og mangler instruktion og træning i både skydning og våbenhåndtering, har du mulighed for at gå banen igennem og få personlig instruktion fra en af vores dygtige skydeinstruktører.
Har du bestået haglprøven har du mulighed for at få pudset formen af og få gode råd og vejledning undervejs når du går banen igennem, så du er klar til den kommende jagtsæson.
Du betaler selv for patroner og duer, som kan købes på stedet. Du må gerne medbringe egne patroner.

Skyder du med de rigtige patroner?

Hubertushuset har sponsoreret et udvalg af de mest gængse haglpatroner på markedet. Du har nu mulighed for at medbringe dit eget våben og prøve at skyde til lærred for at få en ide om haglspredning og skydemønster på de enkelte patroner. Dette er en god måde at afprøve de forskellige patroner på uden at skulle investere i hele kasser.
Tilmelding er ikke nødvendig og du er også velkommen selvom du ikke er medlem af Ringsted og Omegns jagtforening.
Har du spørgsmål til arrangementet, kontakt Henrik Vestergaard Stage på henriknyjaeger@gmail.com eller på telefon 20 76 49 90
HUSK  vores gruppe på facebook, hvor du kan møde andre nyjægere og holde dig opdateret på ny jæger arrangementer og nyjæger jagter.:  Nyjægere i Ringsted og Omegns Jagtforening

facebook (1)