Bukkelotteri 2020

BUKKELOTTERIET er desværre aflyst.

Solgte lodder gemmes automatisk til næste år, eller beløbet kan refunderes ved henvendelse til sælgeren.

Vind en sommerbuk til afskydning

hos skytte Claus Kajberg, Ejdamsvej 15, Vigersted

Lodder kr. 100,00 pr. stk.
Lodderne kan købes ved henvendelse til:
Benny Christensen Tlf. 20 73 35 76
Henrik Vestergaard Stage Tlf. 20 76 49 90
Edvard Bremer Nielsen Tlf. 21 91 18 87
Vinderen trækkes den 16. maj 2020 kl. 11:00 ved jagtforeningens pralemorgen.
Gevinsten er inkl. Kød.
———————————
Praktisk vedr. bukkelotteri:
Ringsted og Omegns Jagtforening afholder lotteriet, hvor alle foreningens medlemmer kan deltage.
Lotteriet består af 100 lodder á 100 kr. der bliver solgt løbende på Riffelbanen og Foreningshuset – eller ved henvendelse på et af ovenstående telefonnumre.
Salget slutter 16.05.2020 kl 11:00. Trækningen foregår til ”Pralemorgen” ved foreningshuset. Usolgte lodder tilfalder Ringsted og Omegns Jagtforening, som deltager i lodtrækningen på disse. Såfremt foreningen vinder, afholdes der auktion over gevinsten.
Vinderen af bukken får straks kontakt til skytte Claus Kajberg for at træffe aftale om afskydning af bukken.
Regler for afskydning: Det er kun vinderen der må møde op. Der er max 4 dage med morgen og aftenjagt. Der skydes fra hochsitz, hvor man har 1 skud til rådighed
Er bukken ikke skudt inden for de 4 jagtdage, bortfalder gevinsten uden vederlag.