Ringsted Natten 2019

Byen ligger helt sikkert ikke stille, når Ringsted Natten 2019 løber af stablen fredag d. 30 august.

Traditionen tro vil byens butikker, Ringsted Outlet, RingStedet og restaurationer være klar med talrige tilbud, aktiviteter og gode oplevelser til både borgere og tilrejsende.

Det samme er Ringsted Kommunes mange spændende foreninger, der gerne benytter Ringsted Natten til at fortælle offentligheden om deres formål og ofte giver prøver på deres færdigheder eller kunnen. Normalt vil der også være mulighed for at møde byens politiske partier, ligesom der vil være musikalske indslag i gade- og bybilledet.

Der forventes op mod 15.000 mennesker i gadebilledet i Ringsted.

Kom og mød Ringsted og Omegns Jagtforening, som er en af de mange spændende foreninger der deltager i arrangementet.