Trofæaften 5.4.2022

Tirsdag den 5. april 2022 blev der afholdt trofæaften i foreningshuset. Her skulle årets bedste trofæer fra 2021 kåres. Der blev indleveret 17 danske trofæer, 1 udenlandsk bukketrofæ og 2 udenlandske trofæer øvrige.
Kim Lindgren, som bl.a. er forfatter og  schweisshundefører  var årets foredragsholder. Den første del af foredraget handlede om råvildtforvaltning, og anden del af foredraget handlede om schweissarbejdet. Det var 2 interessante emner, og tilhørerne  fik mange gode og nyttige oplysninger med hjem.
Efter foredraget var de afgivne stemmer blevet talt op. Der var 25 der havde afgivet stemmer og resultatet blev at Jeppe Kragh blev vinder af Årets danske trofæ, Svend Frederiksen blev vinder af Årets udenlandske bukketrofæ og Martin Frederiksen blev vinder af Årets udenlandske trofæ – øvrige. Jagthornsblæserne gav hver vinder en velfortjent hyldest-fanfare.
Sidste punkt på programmet var lodtrækning af det kinesiske lotteri. Der var mange fine præmier, som var sponsoreret af Hubertushuset, Land og Fritid, Kim Lindgreen og Ringsted og Omegns Jagtforening.

Fotos fra trofæaftenen