HOLDSKYDNING i Valsølille

??????????????

Lørdag den 11. juni 2016 var Flugtskydningsbanen i Valsølille rammen om finalen i holdskydningen for det gamle kreds 25.
20 hold fra 8 jagtforeninger har over 4 lørdage dystet på flugtskydningsbanerne i hhv. Sorø, Kr. Stillinge, Stignæs og Valsølille.
De 20 hold fordeler sig således:
2 hold fra Ringsted og Omegns Jagtforening
4 hold fra Syd-Vestsjællands Jagtforening (Sydvest)
5 hold fra Sorø Jagtforening
2 hold fra Høng Ørslev Solbjerg Jagtforening (HØS)
2 hold fra Lynge-Broby Jagtforening
3 hold fra Haslev Jagtforening
1 hold fra Sandved Jagtforening
1 hold fra Kirke Stillinge Jagtforening
Sidste heat i holdskydningen blev afviklet på flugtskydningsbanen i Valsølille, og da alle 20 hold havde skudt, blev resultaterne regnet sammen og finaleskydningen kunne gå i gang.
Finalen blev inddelt i 3 klasser: Mester-række, A-række og  B-række.
I Mester-rækken deltog: Sorø5, Sydvest2, Sydvest3 og Sorø4     Vinder blev Sorø5
I A-rækken deltog: Sydvest1, Haslev4, HØS1, Sorø1                      Vinder blev Sydvest1
I B-rækken deltog HØS2, Sorø3, Ringsted1, Haslev3                    Vinder blev HØS2
Det store arrangement tog næsten hele dagen og der var travlhed overalt. Da hvert hold består af 4 – 6 deltagere, var der langt over 100 besøgende på banen, men solen skinnede og alle var i godt humør. Ingen behøvede hverken at sulte eller tørste, da der var rig mulighed for at købe grillede pølser, ribbensandwich og kølige drikkevarer.
Alt i alt en fantastisk god dag på flugtskydningsbanen i Valsølille.

Se billeder fra arrangementet her