Støt foreningen – bliv Statoil-kunde

STATOIL tilbyder fast rabat på benzin og diesel !
Kunne du tænke dig en fast rabat på benzin og diesel , og samtidig støtte Ringsted og Omegns Jagtforening?
Ringsted og Omegns Jagtforening har igennem flere år haft en samarbejdsaftale med Statoil. Denne aftale er netop blevet ”revideret” og foreningens medlemmer tilbydes følgende:

Faste rabatter på benzin, diesel og bilvask.
Med et Statoil Kundekort får du 8 øre rabat på benzin, 24 øre rabat på diesel og 15% rabat på enkelt vask. (Rabatten på benzin og diesel er inkl. moms og gives på pumpeprisen).

Årsbonus til foreningen.
Foreningen får en Årsbonus på 50 kr. pr. medlem samt 10 øre pr. tanket liter brændstof.

Sådan gør du:
Er du ny kunde: Statoil på Roskildevej i Ringsted er orienteret om samarbejds- aftalen, og her kan du få udleveret et ansøgningsskema til et Statoil Kundekort. Du skal blot gøre opmærksom på, at du skal være omfattet at samarbejdsaftalen med Ringsted og Omegns Jagtforening (koncern: 426 749)

Hvis du allerede har et Statoil Kundekort, behøver du ikke at få et nyt. Så skal du blot tilmelde dit eksisterende kort til foreningsaftalen. Dette gør du ved at rette henvendelse til foreningens kasserer, da denne er i besiddelse af en formular, hvor man kan overføre sin nuværende aftale til foreningsaftalen.

Kasserer Lars Meldgaard, Allindelillevej 11, 4100 Ringsted
Tlf. 25 35 10 05 – e-mail: larsm@sdu.dk